Ut i vida världen

Ska man resa så kan det ju vara bra att ha ett pass. Jag rotade fram mitt häromdagen för att ganska snart inse att det gick ut i januari i år. Typiskt asså! Lillan behövde ju också pass, så vi packade in oss i bilen och drog till stan. Först skulle man hitta parkering och det var ju lättare sagt än gjort. Vi ställde oss vid gamla Ullevi, trodde inte inte riktigt att det var så långt som det var. Tack å lov har vi ju kanonväder i den här stan idag så det var bara skönt med en liten promme.
Ungefär 2-2½ timma efter att vi först kom dit så var vi redo att gå därifrån. Lillan som först gallskrikit när vi lämnade bilen att hon absolut inte skulle ta nått kort, var hur duktig som helst och ställde upp sej fint framför kameran. Det blev såå fint. Bilden på mej är ju en annan historia. Haha!! Tur det inte är nått man använder så ofta.

När vi var klara gick vi bort mot nordstan och kollade lite i affärer, men hittade inget kul så vi tog oss en donk och åkte hem istället. Nu är jag astrött och funderar på om jag verkligen orkar gå på MRL'en idag. Neee, jag går å lägger mej en stund.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt hon blev på bilden! Måste också ha ett nytt pass snart!

2011-03-30 @ 17:25:02
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Emma

Det vet man aldrig :) Men det är ju bra att ha ifall man nu skulle åka iväg :)

2011-03-30 @ 19:07:08
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0