Tips från sjukstugan

Förlåt för kass uppdatering här i bloggen, men det har inte funnits direkt mycket att berätta om. Jag har mest legat som en halvdöd heffaklump på soffan med närmare 40 graders feber. Lite på höger sida, lite på rygg å lite på vänster sida. Ja, så har det sett ut ungefär plus att varje gång alvedonen verkar och febern går ner så har jag blivit störtkissnödig så jag får kämpa mej iväg på dass. Jepp, kul liv man har haft den här veckan.

Här kommer ett litet förkylningstips.
Ni vet när man är sådär snorförkyld och näsan bara rinner och rinner och det verkar som att hela niagarafallet flyttat in i snoken på en?! Då kan man ju lätt bli röd och torr runt näsan av alla snytningar, vilket till slut gör att man får riktigt ont. Ajaj, så blev det för mej, då tog jag en klick idominsalva och kladdade på rejält runt näsan innan jag gick och la mej. Å vet ni vad, på morgonen när jag vaknade så var det borta. Helt fantastiskt! Nästan som trolleri.

Idominsalva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0