Sweet dreams

Hej på er!
Just nu är jag så himla trött. Har halvlegat i soffan här och kollat på Biggan. Skicka hem den dära Katerina nu va. Fan va hon är jobbig, vad är hennes problem egentligen? Varför hoppar hon på Vanessa hela tiden. Sjukt elak människa det där...och kristen, va? Inte för att jag vet hur man är när man är kristen, men inte fan är man väl som hon?

Har jobbat hela dagen idag och sedan bara tillbringat kvällen hemma och myst innan lillan skulle sussa och sambon åkte iväg. Ska alldeles strax hänga upp lite tvätt, sen slänga mej in i duschen för att sedan gå å lägga mej nyduschad och go.

Jag hoppas verkligen att 2011 är mitt år. Det känns som att den här våren kan bli hur härlig som helst i alla fall, om den bara vill.
Vi börjar med spa i April, Jag, mamma, syster och mormor. Det ska blir helt underbart härligt. Så det ser vi fram emot.

Detta blev ju ett lite osammanhängande inlägg, men vad gör det. Här är det jag som bestämmer, så jäkla gött. Ha en härligt natt nu alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0