Resa bokad!!

Aah, det känns helt ofattbart. Jag ska åka utomlands, äntligen!!! Har inte varit utanför detta land sedan lillan låg i magen och jag å syrran med ungar drog till Thailand -06. Fatta!!! Det är bannemej exakt 5 år sedan. Shit va tiden går.
25:e Maj drar jag, lillan och min pappi till ITALY... Måste ner å reka lite innan vi drar ner på semester i Juli, jag och familjen. Kolla bussförbindelserna, restauranger, affärer och stranden och lite sånt. Haha!!

Vet inte ens om jag berättat det, men i vintras så köpte Mammi å Pappi lägenhet nere i Italien så det är dit vi ska. Det ska bli såå himla härligt.



Ser ni Papsen uppe på ballen eller??


Kommentarer
Postat av: helajnah

vart i italien ska du? härligt med semester :)

2011-03-27 @ 15:03:26
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0