Operationsdag!

Just nu känner jag mej inte särskilt fräck. Har ont i hela kroppen, är nog faktiskt inte en enda liten del som inte värker. Fy fan!! Lillan har smittat mej med sin feber. Smittar ens feber??? Skit i vilket, jag är sjuk i alla fall och det är sååå synd om mej (hör klagan i rösten).
Imorse klockan 9.00 befann jag mej i alla fall på Lundby sjukhus. Dags att operera bort två fula leverfläckar som har irriterat mej så länge jag kan minnas. Att jag hade feber gjorde inget sa Doktorn. Jag var helt fascinerad över att det inte kändes någonting, inte ens ett litet stick. Förutom bedövningen då, den gjorde faan ont. Så nu återstår en viss läkningstid, om en vecka ska stygnen plockas. Shit va spännande. Jag är så himla nyfiken på att se resultatet.

Tagit bort leverfläckar.


Kommentarer
Postat av: ilhana gromilic dervisevic

bra blogg!:)

2011-03-08 @ 20:39:09
URL: http://ilhanaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0