Baajhooles

Haha, rubriken kändes bra till en början men nu ser jag ju att det inte ser så bra ut. Haha!!

Nu efter att ha haft feber, med hosta och snuva i en vecka så kommer nästa grej, bihåleinflammation. Fy faan! Jag orkar inte mer nu, jag vill bara bli frisk och komma tillbaka till mitt liv. Jag känner mej så jäkla äcklig. Har inte tvättat håret sen i måndags så det ser ut som jag doppat det i smält smör. Skitmysigt eller hur? Anledningen till att jag inte kunnat göra det är för att jag ju inte får duscha på mina stygn och då måste jag stå med huvudet uppochner å vem fan orkar det när man har hög feber och nästäppa, Nej tack! Då får man hellre vara en skitgris tycker jag.

Usch, nä jag är verkligen less på detta nu och vill bara bli frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0