2000 kronor, plus kebab och extra sås. Jalla!!

Haha, kollar ni på Biggan (Big brother) eller? Jag såg första avsnittet och var även tvungen att se andra. Nu är jag fast. Gurkan är ju helt störd. Hoppas att han fortsätter vara så rolig som han varit. Haha, garvar alltid åt honom. Vad hände idag då, nuppades det äntligen i Nickys säng eller vart det bara lite småmys. Det måste vara sjukt jobbigt att bo tillsammans med (i början) helt främmande människor såpass länge utan att kunna gå iväg och bara vara ensam. Alltid ha någon där som tjuvlyssnar eller tjatar. Inte kunna prata med vem man vill och så. Jag hade aldrig klarat av det.

Nog om Biggan.
Åkte till H&M en snabbis efter jobbet innan dom stängde. Tänkte egentligen köpa lite nya träningskläder, men hittade inget. Istället hittade jag ett par supersöta chinos till Lillfis en klänning till mej och ett par byxor till mej från barnavdelningen. Lite haremsvariant är det på dom, så mysiga. Funderar på om man kanske kunde ha dom på Bollywood-zumban på torsdag, vi får se. Lillan älskade sina chinos i alla fall.

Gled förbi på bebisavdelningen också. Sjuuukt va mycket übergulliga små plagg det finns till alla bebisar. Bara det gör ju att man blir rejält sugen på en liten. Haha!! Jaja, nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen. Kanske dra till med hundögonen och tigga till mej en ryggklining. Wish me luck!!

Barn ChinosSvarta HaremsbyxorKlänning

Kommentarer
Postat av: mamsen

är det Leahs dojjor som du har på dig???

2011-03-02 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0