Torka torka torka!

Vilken natt. Vaknade nångång runt 1-tiden först för att sambon var uppe och inte kunde sova pga åska och störtregn. Sen lyckades jag till slut att somna om, men inte så länge. Vaknade igen lite senare av att lillan hostade och hulkade, följt av ett gallskrik. Stackarn, magsjuk å allt. Inte kul!!
Så det var bara till att rusa upp och flytta över henne till toaletten, medans jag fick torka av väggar och golv (lätt med nackspärr). Härligt!! Jag hatar bannemej magsjuka, det är helt klart värsta sorten.

När det var färdigstädat så bäddade jag iordning för lillan i gästsängen istället. Sen la jag mej där också tvärs över alltihop. Fick ju ligga å passa henne, då hon gnällde till ibland över att magen gjorde ont och hon pratade i sömnen. Plus att jag fick hjälpa till med spannen när det behövdes. Så idag är jag sådär pigg kan man säga.
Vi har i alla fall ätit lite pannkakor nu och jag har slumrat en stund på soffan. Nu blir det nog nån film tror jag.

Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0