Söndag med familjen!

Efter att vi hämtat lillan på kalaset så bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Det duggregnade ute, men var minsann varmt så det var hur skönt som helst. Lillan tog sparkcykeln och jag å Prinsen powerwalkade. Gött mos! Jäkla skit bara att jag skulle få världens skoskav av mina löpardojjor (av nån märklig anledning), så jag blödde på hälen när jag kom hem. Inte så trevligt men det var bara att bita ihop ungerfär 2/3 av rundan.

Väl hemma så vart det ju dags för middag. Fiskbullar i äggsås fick det bli idag, ah det är så jäkla gott. Lillan åt som bara den, 2 portioner. Då blir man ju så nöjd. Till efterrätt blidde det jordgubbs med vispgrädde, MUMMA!!!!

Svenska Jordgubbar

Kvällen avslutades i soffan med en skål alldeles för goda chips, framför nån gammal Irene Huss-rulle. Har inte sett nån av dom filmerna tidigare så tänkte det var på tiden.

Nu väntar sängen på mej däruppe. Imorgon blir en spännande dag som jag sett fram emot länge länge. Vi hörs då, Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0