Lite galet, mycket härligt!

Tjaa!!

Kvällen blev inte riktigt som planerad, men mycket mysig ändå. Tanken var egentligen att jag och Maria skulle till Mañana och käka lite tapas, men det var fullbokat och istället för att vänta på plats så tog vi med oss Lillfis och drog till Liseberg.
Jag hade ju fått nys om att Mr Saade skulle uppträda på Stora scenen och Lillfis ÄLSKAR Saade. Men herreguuud va folk. 50% av publiken var lätt under 10 bast. Stackarn, kan ju inte vara kul att alla ens fans går på dagis typ.
Vid ett tillfället var det total kaos när vi skulle ta oss mot utgången. Vi fastande inne i en folkmassa där alla knödde åt alla håll. Paniken var inte långt borta då kan jag säga. Jag bar på lillan och kände hur hennes ben höll på att knäckas runt min kropp och hon grät och var alldeles rädd. Folk är bannemej inte kloka. Vuxna människor asså.

Men efter det hittade vi en kanonplats där vi stod en stund innan det var dags för glass och spunnet socker. Mums!! Sen var vu ju tvungna att spela lite också. Jag frågade lillan om ett nummer mellan ett och hundra, hon sa hundra å jag sa neeeej inte hundra. Då valde hon tre istället, så jag tog brickan med siffrorna 1-5. Den som vann stjärnvinsten var nummer 97 som alltså fanns på rutan med 95-100. FAAAN!!! Jag borde lyssna mer på min dotter.
Där fick jag för det. Alltså, ingen Ballerinavinst. När jag endast hade en 5-krona kvar så lyckades jag i alla fall fiska upp ett gosedjur till sketongen. Oj vilken lycka! Haha!

En superhärlig kväll blev det tillslut i alla fall, Löööve it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0