6 härliga dagar i Italy!

Då var vi hemma igen. Orken har inte riktigt hunnit ikapp ännu efter att man var uppe klockan 3 imorse.

Vilken vecka vi har haft asså. Helt otroligt!! Det har varit runt 27-28 grader varje dag och strålande sol. Stranden har varit välbesökt, av oss måste jag tillägga då det inte var speciellt mycket folk där överhuvudtaget. Säsongen var inte igång riktigt ännu, värre blir det nog i juli-augusti. Det var i alla fall jäkligt gött att ha stranden (i stort sett) för oss själva.

Det blev inte så mycket shoppat som jag hade hoppats. Men fick köpt mej en Favvoväska från Fornarina, som jag bara älskar och ett par jeans. Så jag kom inte hem helt tomhänt i alla fall.
Sen har jag köpt lite grejer till lillan, dock inga kläder. Tar det senare på semestern istället. Men en jäkla massa glass har vi ätit i alla fall, Pappa har druckit öl och vi har ätit gott. Längtar redan tillbaks.



Pappa och Lillan kör en Lillan-pose


Redo för beachen, pratar med mormor hemma i sverige


Glad tjej!

På beachen i Nettuno
Hittade en trampebåt


Gottar oss efter en glass


Gör konster


Inne på bageriet och köper kvällsfika

Pizza på borg-gården
Tar oss en slice innan hemgång

Borggården i Nettuno
Borggården


Njuter!!

Nettuno Beach
Bilden får tala för sej själv.

Krabba i sanden
Liten krabba som kom upp med en våg


Poserar uppe på en mur.


Trötta.


Love

Shopping i Rom
Shopping =)

Colosseum Rom
Colosseum i Rom. Häftigt!! Var dock aldrig inne, det får bli en annan gång.


Jag och lillfis. VARMT!!


Okej, här njuter jag lite igen.


Leah älskar mamma!

Melontallrik
Melontallrik på balkongen.


Myser i stan.

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Underbara bilder! Ni ser ut att ha haft det toppen :)

2011-06-02 @ 22:39:50
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0