Italien - Bildbomb del 1

I måndags kom man då hem från ännu en härlig vecka i Italien. Längtar redan tills nästa gång.

När vi först kom ner den 18:e juli så stog mamma och pappa och väntade på oss på flygplatsen. Dom hade hyrbil så dom hämtade oss så vi slapp ta bussen. Mycket skönt!
Så de två första dagarna tillbringade vi tillsammans med dom innan dom åkte ifrån oss mitt i natten.
Ärligt talat så var jag först lite orolig för hur sjuttan vi skulle klara oss utan dom, Haha!! Pappa har ju ändå en liten hum om språket och kan prata rätt bra med italianosarna, I don't. Det underlättar ju en hel del då dom flesta inte ens pratar lite engelska.

Vi klarade oss i alla fall utmärkt. Låg å glassade på beachen varje dag och åt glassar i mängder. Lillan var stormförtjust. På kvällarna gick vi in till stan och käkade lite gott och kollade i affärer. Härligt!!

Blommor
Det växte så fina blommor överallt.

Mamma och lillan på strandpromenaden
Mamma och lillan på strandpromenaden.

Lillan badar på Nettuno beach
Älsklingsfisen badar i sin nya bikini.

Prinsen å LillanJag å Lillan
Kvällspromenad!

Fiat 500 Rosa
Jaja, en sån här skulle jag kunna tänka mej, LÄTT!

Plocka KiwiPlocka Kiwi
Spanar in kiwifrukterna i trädet.                                      Laddar för att palla.

Kiwi
Kiwi                                                      Så nöjd, har pallat sin första frukt.


Sitter utanför den amerikanska krigskyrkogården som tyvärr hade stängt när vi kom dit.


Jag och älsklingen.

Filminspelning
Hamnade mitt i en filminspelning.

Puss
Spelar finns i sjön och pussas lite på balkongen.

DansuppvisningDansuppvisning
Dansuppvisning för mamma och pappa hemma i lägenheten.

Gelaterian
Den obligatoriska kvällsglassen på Nettunos bästa Gelateria.

7 fiori blu
Lillan testar sin flyt-val som inhandlades i en av alla roliga shoppingvagnar på stranden.

I love           Älsklingar på stranden
Min lilla as-braiga väska som jag köpte på stranden.                        Älsklingarna!


Här har jag det fiiint!


Håller span på lillan som leker i vattenbrynet.

Gympa
Akrobatik på stranden.

Kärlekarna
Kvällspromenad till stan.


Nyfunnen vän.


På väg hem en kväll. Lillan är trött i benen så pappa får bära.




Det var några bilder från resan det. Upptäckte att jag visst har tagit ganska så många, så fler kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0