Foglossning och annat!!

Ajajaj, igår kväll hade jag såå himla ont i mina stackars höfter. När jag väntade Lillan så hade jag foglossing från v.6 ungefär, inte så kul. Den här gången har jag klarat mej hyffsat bra faktiskt. Det är vissa dagar när jag har överansträngt mej som det kan ge sej till känna bara (hittils i alla fall).

Igår var vi så duktiga här hemma. Efter att Manno och Solei vart förbi med frukost och vi fått ätit oss mätta så fick vi ett ryck. Jag älskar sådana ryck. Vi skulle egentligen röja på baksidan i trädgården, men istället hamnade vi uppe i "Rosa rummet" (som vi kallar det). Det har det senaste året bara varit ett skräp/byggrum. Fullt med bråte alltså. Men inte längre, nu är där så fint. Sambon hämtade ett släp som vi fyllde med allt från brädor till nattduksbord och stereoprylar m.m. Massa skit som stått och skräpat alltför länge helt enkelt.

Nu känns det så skönt att ha fått det gjort. Sen fick man ju sota lite för ansträngningen med en jäkla smärta i höfterna hela kvällen. Men det var det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0