Dinner out!!

Som ni märkt så får det bli lite pö om pö med inläggen på den här sidan. Jag bloggar liksom när jag får tid över kan man säga och då får det bli lite som det blir.

I torsdags i alla fall så var jag ju som vanligt på Zumban, sjukt va gött det känns efter ett pass. Så nöjd att jag fortfarande palla utan att höfterna ska ställa till det för mej. Kanske att jag klarar av nån månad till eller så.

Efter zumban så hade jag och Maria planerat att mötas på stan. Jag hämtade upp henne och sedan drog vi till Vin o Pasta för lite mat. Gud så gott!! Jag vart proppmätt efter min mat, men Maria propsade på att vi skulle ta efterrätt så vi delade på en Gino också. Den slank visst ner utan några som helst problem. Hur gott som helst. Sen satt vi å tjejsnacka lite ni vet sådär. Innan klockan blev natten och det var dags att åka hemåt.

Jag var hur trött som helst när jag kom hem och kvällen avslutades med att jag somnade gott i Prinsens knä. Myys!!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0