Dagsutflykt


Igår styrde vi kosan mot Borås. Det var dags för djurparksbesök. Lillan fick bestämma, jag ville helst ha åkt till Ullaren, men det får visst vänta.

Djurparken var trevligt också och där fanns söta björn och apungar att titta på. Självklart massa andra djur också, men mina favoriter är småttingarna.
Vet inte om det bara är för att jag själv är gravid som jag märker det, men är inte ALLA gravida just nu. I vartenda sällskap man mötte i parken så var det minst en som hade bulle i ugnen.
Det hade varit kul om man hade nån polare som var gravid samtidigt, men nu verkar alla visst vara färdiga med ungar. Så kan det gå. Jag har ju kärringarna från FL, tur är väl det.

I alla fall så hade vi en riktigt mysig dag på djurparken och vi var väl inte hemma förän halv åtta eller nått. Då blev vi bjudna hem till mamma och pappa på lite ost å kex å melon å annat gott. Så där tillbringade alltså vi vår kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0