Barnfri - Shopping - Härlig dag

Då hade man ett par timmar helt för sej själv idag då. Lite halvtrökigt tyckte jag så jag tog med mej systerdottern och drog iväg till lite affärer. Först och främst barnvagnsaffärer, men hittade inget nytt på den fronten så vi kikade lite annat också.

Själv fick jag endast ett par läckra trosor, resten blev till lillan och sambon. Men det är roligt det också såklart. Shopping som shopping.

När vi kom hem igen hämtade jag lillan och så drog vi till poolen en sväng. Satt där å glassade på poolkanten medans lillan testade sitt nya cyklop. Det var ju en hit, helt klart.
Kvällen blev lugn hemma i tv-soffan till Lejonkungen (Lillans val). Om en stund blir det sängen, för att imorgon vakna upp till min 2:a semestervecka. Usch va det går fort.

BarnkläderShopping
BarncyklopChillar vid poolenVårt smultronställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0