Glöm inte att tävla!!

Vill du vinna ett härligt kit med produkter från Cliniderm till ett värde av ca 200:-??

Missa då inte tävlingen som pågår t.o.m 23:e Januari.

Mer info om hur du tävlar finns här.


Gåvobox innehåll:

Active Protection Day cream

Age delay serum

Ultra soft cleansing milk

Barrier repair: Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud.

Optimal strength Night cream: Stärkande nattkräm för normal till torr hud.

Ideal Balance skin tonic: Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud.


Visst låter det hur bra som helst. Jag har själv fått prova på lite olika produkter från Cliniderm och jag är mycket nöjd. Innan jag började med dessa så blev jag lätt torr och fnösig i huden, speciellt på kinderna och i pannan. Särskilt efter att jag sminkat mej. Men helt ärligt, efter att jag började med Cliniderms produkter så blev det så mycket bättre. Jag är aldrig torr och fnösig längre.
Haha, nu lät detta som en löjlig tv-reklam eller liknande. Men det är faktiskt sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0