30:e Januari

Men tja!!
Här sitter jag nu framför datorn och känner mej allmänt nöjd med dagen. Började tidigt med barnkalas ute i Sisjön. Fick sätta klockan för vara säker. Haha!! Jag brukar vara jäkligt kass på att komma i tid så jag chockade mej själv och även andra när jag dök upp i tid.
Lillan och alla andra ungar levde rövare i ca två timmar och efter det åkte vi å hälsade på min goa Maria på hennes jobb. Blev lite kär i en jacka och funderar på ifall jag kanske behöver köpa mej en sådan, Ooops! Detta är inte bra. Lillan fick i alla fall en mössa, sååå söt. Så nu hoppas jag att kylan håller i sej så den kommer till användning.
Vad blev det mer idag då, jo Lillan fick en papperskorg att ha på sitt rum. Det tyckte hon var lite roligt och ville gärna ha en svart så det fick det bli. Jag hittade ett par örhängen till mej med dödskallar och kors på som jag tyckte var lite trevliga och ett naggellacks kit för fransk manikyr. Najs!!
Sen svängde jag inom och köpte en tapet som jag länge varit kär i. Jag vet inte riktigt vart den ska sitta ännu, men antagligen blir det på gästtoaletten eller kanske i hallen på övervåningen. Jag vet inte, men den är så fin och på någon vägg ska den i alla fall få sitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0