Äkta kattpäls

Idag är man tillbaka på jobbet igen efter att ha VABat två dagar och varit ledig 2. Rätt skönt att vara hemma faktiskt, fast lillan kan ju gå en på nerverna ibland. Så ville hon bjuda hem kompisar fastän hon var sjuk och så kunde hon inte riktigt förstå varför det inte gick. Lilla dockan. Livet är inte lätt.

Igår höll vi på att greja hemma jag och sambon. Vi har dragit sladdar och satt upp spotlights å shit i köket. Det är verkligen på tiden. Vi testkörde en av spottarna, Oh'lalaa. Det blir såå najs!!!

På kvällen kom min fina Maria till oss och ville umgås, vi åt middag och kollade på Solsidan(=så roligt). Mamma och Pappa kom även förbi en sväng på lite fika. Bakade ju vaniljbullar häromdagen så det var det som bjöds. Sen blev det klämma-dags till Avatar och sen åkte Mary hem.

Mycket nöjd med den här helgen måste jag säga. Så gott, när man känner så.


Förresten, är det någon som testat livs levande katt? Det värmer otroligt skönt nu i vinterkylan ;)
Vår lille buse Diesel (inte så liten dock) älskar att ligga runt nacken på mej. Kom på häromdagen att det kan ha att göra med att han jämt låg i min luva när han var bebis och följde med mej överallt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, gina :)

2011-01-17 @ 17:46:24
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0