Stilla morgon!


God morgon på er fina!!

Just nu sitter jag i mitt kök och tittar ut genom fönstret. Vi har ett stort kastanjeträd precis utanför vårat som jag mest brukar tycka är i vägen bara, men nu är det så fint när det ligger tjockt med snö på varje gren. Alla ljus runtomkring gör det extra fint när det bildar skuggor åt olika håll.

Här inne är det varmt och mysigt. Jag har tänt massa ljus runtomkring i huset. (OBS OBS!! har öppen planlösning så jag lämnar inga ljus utan tillsyn).
Jag var inne en sväng på Inside home igår på lunchen och hittade så fina ljuslyktor-hållare som jag bara var tvungen att ha. Nu tror jag till och med att jag måste ha fler, inte exakt likadana men i samma stil. Tenn eller zink eller vad det kan vara. Otroligt fina är dom ju i alla fall.

Nu har till och med solen börjat gå upp. Jag har varit uppe sen strax efter sex. Låg brevid lillan i gästrummet och blev väckt av chilli när han försökte hoppa i spannen som jag ställt brevid sängen. Japp, min lilla älskling är magsjuk (eller nått). Inatt spydde hon ner sin säng stackarn och hon var såå ledsen. "Bööhhööö, jag é sjuuk. Bööhöö, det é synd om meeeej!!", så lät det här inatt. Lilla fia, ja det är synd om henne. Aldrig roligt att kräkas stackarn.

Så idag blir helt enkelt en lugn dag, antagligen med film och mys i soffan.
Morgonbild
Morgonbild


Ljushållare

Inside home

Inside home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0