Tramp tramp snurr!

Go' Morgon bloggisch!!

Lillan har nyss lyckats slita upp sin stackars trötta mamma ur sängen. Hade jag fått välja så hade jag legat kvar i alla fall minst en halvtimma. Men icke!!
Hon kom in och gjorde någon konstig grej med händerna, snurrade å pekade, samtidigt som hon nickade nöjt. Hmm!! Trögga mamman fattade ju inte riktigt vad som menades med detta. Meeen, hon ville ju såklart göra volt. "Mamma! Jag vill göra min volt.".
Igår vågade hon nämligen äntligen göra en sån där volt ni vet, när man håller en vuxen i händerna och så går man upp längs dennes framsida och avslutar det hela med en bakåtvolt. Det vill hon göra hela tiden nu bara för det, så det är ju bara till att ställa upp.

Nu blir det frulle. Undrar vad, jag e sugen på nått gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0