Söndag

Good morning friends!!

Idag vaknade jag av att lillan smög sej ner brevid mej i sängen med sin gitarr och körde ett par drag på strängarna samtidigt som hon sjöng något obegripligt. Haha!! Hon är för go våran lilla skitunge.
Härligt sätt att vakna på. Jag å prinsen var inte alltför pigga och ville sova lite till så barnkanalen blev vår stora räddning.

Nu har vi fått i oss lite frukost bestående av fattiga riddare. Maria nämnde mina riddare häromdagen och jag blev så himla sugen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Funderar på om vi kanske skulle ta å åka en sväng till ikea och bauhaus. Vi behöver köpa lite grejer för att kunna färdigställa vårat kök som har stått ofärdigt i typ två år. Att det alltid blir så, jag fattar inte det.

Nu ska jag in och fräscha upp mej lite med en dusch. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0