Satisfying

Tänk att så lite kan göra så mycket. Det kliade verkligen i shoppingfingrarna idag, så på lunchen gjorde jag en liten avstickare och drog på shopping. Jag hade redan spanat in vad jag skulle ha (tack underbara internet för att du finns). Trots detta tog det alldeles för lång tid och det blev en långlunch. Så lång så jag fick hoppa det lunchrasten egentligen är till för, att äta! Tog mej två knäckemackor när jag kom tillbaka till jobbet istället och det fick räcka. Så nu sitter jag här istället och äter nystekta nudlar. Det är göttans det. 
Hade egentligen ett zumbapass inbokat idag, men redan i morse så kände jag att jag inte hade någon direkt lust till det. Så antagligen var det nån annan lycklig själ som fick ta den platsen.

Så nu till det bästa då....JAG HAR SHOPPAAAT!! Ååh det kändes så bra, fantastiskt bra faktiskt. Ett par jeans och en härligt somrig tunika. Sen plockade jag på mej lite rea-prylar också bara för att. Nice!! Undrar vad det blir nästa gång :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev snygge jeansen ! såå coola. älskar dom! puss

2011-01-26 @ 22:55:47
Postat av: Elle svarar

Jaa, så snygga och så sköna dessutom. Det gillar vi :)

2011-01-27 @ 00:00:21
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: mamma

sådana glasögon köpte jag förra året rosa. och dom blev jag retad för. fula var dom sa både du och alexa

2011-01-27 @ 08:36:47
Postat av: Elle svarar

Jaa, dom är ju sketafula. Haha!! Men roliga.

2011-01-27 @ 12:08:54
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0