Rubriklös

Hallou!!

Gaah, nu sitter jag här å gäspar och ögonlocken hänger för så jag knappt ser, ändå envisas jag med att sitta uppe. Tror nog jag får tänka på refrängen strax. Är ledig imorgon så jag behöver ju inte stressa iväg till jobbet i alla fall. Dock så ska jag vara på vårdcentralen kvart över åtta, YEEEESSS!!!! Skitkul, varför nöjde jag mej med en så tidig tid. Dumma mej!

Senare imorgon ska jag gå på mitt första MRL-pass. Det ska bli så roligt. Tyvärr blir det kanske inte fler gånger då tiden inte passar mej så bra.

Sitter förresten och pular lite på en ny design,
det blir inte helt nytt, mycket gammalt är kvar.
Tänkte ändra lite granna bara. Får se när det blir klart.

Natti på er fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0