Pärla

Jag å lillan sitter för tillfället och pärlar här i köket. Hon ville göra en present till pappa medans han är ute och skottar bort snön som kom inatt. Skönt att han gör sånt, jag orkar inte med det i alla fall. Okej att ta framsidan, men så ska ju parkeringen skottas också. Nej tack!! Då sitter jag hellre inne och pärlar lite.

Jag har visst missat lite tomtar å prylar så det blir det till att ta hand om idag, sen kanske vi grejer lite i köket också.
Igår var jag förresten på Ikea och shoppade lite. Skulle dit och köpa en madrass till lillan ju. Fick även med mej ett handfat med kommod (oops), lite belysning, nya lampskärmar till vardagsrummet och ett par läckra gardiner till sovrummet. Har för övrigt sån jäkla lust på att fixa iordning vårat sovrum snart. Det är såå tråkigt. Gamla slitna blommiga tapeter som definitivt ska väck. Vill ha det mysigt och det är det absolut inte nu.

Ha en bra lördag allesammans!!

Förresten hade jag besöksrekord i veckan, inte för att det spelar så stor roll egentligen men visst är det kul när statistiken ökar. Över 100 unika besökare på en dag. Lite kul sådär om man jämför med i början när det låg på 20-30 pers. Dock blir man ju jä*ligt nyfiken på vem som är här å smyger. Jag tycker folk borde kommentera mera. Jag vill ha fler bloggar att läsa, så lämna din länk okej.

Pärlplatta


Kommentarer
Postat av: agnetha carlsson

jag har kollat på din sida jag älskar den och helst med mycket bild3er, puss mamma

2011-01-15 @ 23:23:22
Postat av: Carro Lager

Här finns en som följer din blogg faktiskt.. det bästa tycker jag med en blogg är när det finns bilder till de som du skriver om, även om det nu bara skulle vara en god frulle :)

ha de underbart, kramen

2011-01-16 @ 14:14:53
Postat av: louise

Jag är allt inne och kikar :O)

2011-01-18 @ 18:44:20
URL: http://krollsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0