O.p.i, Jäkla läckert!

Lånade ett av Marias nagellack från o.p.i igår när jag var där. Oj så glittrigt och läckert. Effektern är nästan som snyggast i lite mer dämpad belysning, då det bara glittrar som tusan. Jag älskar ju glittar så jag tror nog att jag får skaffa mej ett eget. Däremot så tyckte jag itne att det satt speciellt bra. Målade två lager och redan på kvällen när jag kom hem så släppte det längst ut på nageltipparna. Idag kunde jag pilla loss det som stora flagor. Så njae, inte helt bra fäste men ack så hett.

O.p.i nagellackO.p.i nagellack
Tyvärr så får man inte med den skimrande glittrande effekten på bild, såå mycket snyggare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0