Nya fransar!

Igår var jag iväg och gjorde ögonfransförlängning. Visste inte alls hur jag ville ha det eller vilken längd och så, man hade ju inte så mycket att relatera till. SofieFrisscarro&co tyckte tolvor så det fick det bli. Sen var jag lite feg och tog tunna fransar (vilka i och för sej sitter bättre) så jag tycker det blev lite glest. Det är ju himla snyggt, men jag hade nog faktiskt velat ha kortare och tjockare. Det får bli när jag gör om dom. Min jobbarkompis som också var med gjorde tior och tjockare, det var mycket mycket snyggt. Jag fick liksom vara hennes försökskanin, haha! Förresten så hade dom gå 2 betala för 1. Hur bra är inte det då?!

För övrigt känner jag inte att jag har dom på mej, vilket jag tycker är rätt fantastiskt. Det är ju ändå på ögonen, vilka kan vara rätt känsliga. Jaja, kul å ha testat i alla fall. Lär bli fler gånger.

ÖgonfransförlängningÖgonfransförlängning
Ögonfransförlängning


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Wow vilket snyggt resultat!! =D Jättelånga fina fransar =)

2011-01-08 @ 19:58:18
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0