Ingen liten flicka bör vara utan..

..En sån här söt kappa. Ojoj, jag föll pladask och roffade åt mej en fastän jag inte skulle. Lillan var ju übersöt i den och då gick det definitivt inte att motstå. Presenter till morgondagens kalas är även det kirrat. Lillfis är bjuden på kalas på nått lekland nämligen. 10.15 ska vi vara där, jisses! Då brukar vi duka till frukost på helgerna annars. Så kan det gå.
Själv fick jag två nagellack, ett gummiband (som man tränar med) och en nagelfil. Tjoohoo!! Verkligen något att glädjas över. Fantasin var som bortblåst och jag visste inte alls vad jag skulle kunna tänka mej att shoppa så nått roligare blev det inte idag. Är dock väldigt nöjd med lillans kappa ju och den söta mössan. Jag älskar söta mössor.



Kommentarer
Postat av: Fia

Jätte fin jacka =)

Passar henne perfekt!

2011-01-29 @ 23:14:09
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: mormor

finns ingen sötare unge i världen

2011-01-30 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0