Godsaker

Idag fick vi besök av min sambos kära syster med pojkvän. Hon är så söt å hade bakat ananaspaj som hon hade med sej. Den var hur god som helst. Måste nog lura till mej receptet på nått vis. Lillan ryckte snabbt tag i sin älskade faster och spelade spel å dom lekte pirater å jag vet inte vad. En stund var det nog till och med mamma-pappa-barn. Haha!! Skönt med någon som orkar leka när mamma å pappa är tråkiga.
Mikael var så snäll å hjälpte oss med lite datorproblem, då vi själva inte är några direkta hackers. Så nu hoppas vi att saker och ting ska funka lite bättre. Tack för det!!
Ananaspaj

Senare kom även Danni förbi en sväng, hon hade köpt med sej varsin Daimstrut till oss. Jösses, alla dessa onyttigheter. Som om inte det vore nog, tryckte jag i mej en El Maco & co och Mc-Flurry Toblerone till lunch tidigare idag. Måtte jag inte missa Zumban på torsdag.

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Mys! :)

2011-01-05 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0