Video: Spelar en trudelutt

Jag slänger in ett klipp på när jag spelar på synthen hemma. Den här låten brukar jag spela för lillfis när hon ska sova och det brukar inte ta speciellt lång tid innan hon slocknar. Jag förstår henne, den är så mysig. Här i lite upptempo dock.
 
Vet inte riktigt hur många tagningar det krävdes innan den blev någorlunda bra. Var det inte det ena så var det det andra. Spelar olika varje gång också så det är lite spännande. Detta var inte en av dom bästa versionerna men den innehåller inga större fel i alla fall. Bara lite otakt å sånt med va f*n.

Låter förresten som att det är massa mummel i bakgrunden och jag funderade först på om det var spökljud eller nått, men icke. Haha!!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bravissimo....snyggt gumman...nu är det snart dags att börja turnera!

2011-02-02 @ 07:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0