Said and done

Idag kom min kära kollega och hälsade på mej på lunchen. Jag drog med henne till backaplan där jag åt god husmanskost, hon hade tydligen haft sen frulle så hon tog sej en semla istället för mat. Nyttigt, mycket nyttigt! 
Sen kilade vi in på JC en snabbis där jag köpte mej två ringar. Den ena vart jag lite kär i sist jag var där och ångrade lite att jag inte köpte den, den andra var mer ett lite smågalet inpulsköp. Men jag gillar den allt mer och mer. Den är supersöt på.
Efter det rusade vi in och köpte mej en träningsväska som jag nämnde sist. Det blev en Dakine, läckert. Så den är packad och redo för nästa veckas Zumba.
Dakine träningsväskaLeo Ring RosettRing Leopardhuvud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0