Liten sjukling

Idag har jag varit hemma och VAB'at. Inte riktigt vad jag hade tänkt mej men ändå. Min lilla fia var alldeles kokhet i morse strax efter 5 när hon väckte mej. Men hon är ofta rätt varm så jag trodde först inte att det var feber. Tog tempen på henne tre gånger med olika resultat. 37,3 37,8 och 36,8...Känns som att det är dags att inhandla en ny termometer.
Hon blev i alla fall varmare och det var ingen tvekan om febern längre, plus att hon hostar lite och säger att hon har ont i halsen. Så frisk är hon ju inte i alla fall. Jag bäddade ner henne under en filt i soffan där hon sov ett par timmar stackarn. Min lilla älskling!
Man tycker så synd om dom små när dom är sjuka. Leah vet om detta och säger med ledsen röst "Det är syyynd om meeej!" Gumman, jag kan ju inte annat än att hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0