Fått nog.

Jösses vad den här helgen gick fort. Igår kände jag att det bannemej var min tur att lämna hemmet, utan barn. Lillan hade feber också så det var ju en anledning för henne att vara hemma. Hon ville inte alls att jag skulle åka, men jag kände att jag behövde det. Jag behövde shoppa. Åkte en sväng till backaplan och kom hem mycket nöjd och tillfredställd.

Jag tycker alltid att jag har så dåligt med vanliga basplagg, tröjor att bara ha över något annat. Idag köpte jag tre tunna koftor. Just den varianten som jag kan tycka är svår att få tag på. Antingen är dom för vida just vid midjepartiet eller så är dom för korta. Alltid är det nått. Köpte även en fin blommig tunika som kommer att vara så fin sen till våren. Gosh, vad jag längtar.

Självklart blev det ju något till lillan också, as always. Varför?? Hon behöver inte ens nått, men så mycket fint det finns till dom små. Man blir ju alldeles tokig. Blommig tunika till henne också och ett par blommiga skor. Oj, så glad hon blev.

Prinsen då, vad fick han?? Äh, han fick nöja sej med en puss när jag kom hem. Man får vara glad för det lilla...Eller?!
Svart, rosa, grå, KoftaBlommig tunika, Cubus, H&M


Just det, hade ju en 20-procentare på Kicks. Den var jag ju tvungen att använda så då blev det ett nagellack från O.P.I också. Hade egentligen velat ha en ljusblå glittrig historia, men det var slut. Syynd! Fast detta är också läckert. Här har jag bara målat ett lager för att testa, men det kräver nog i alla fall minst 2 för att det ska se bra ut.
O.P.I Glittrigt Nagellack


Kommentarer
Postat av: ☆VERONICA☆

sv: Det tycker jag att du gjorde rätt i...galet snyggt nagellack! Hoppas det är lika fint på

2011-02-14 @ 15:41:18
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0