Ett gott skratt förlänger livet. Är det inte så?

Va svinigt kallt det har varit idag. Som om det inte vore nog med kylan så blåser det så in i norden också. Usch, det gillar vi inte.
Detta blir i alla fall bara ett litet snabbisinlägg. Ska strax byta om och åka iväg till träningen. Zumba blir det idag. Känns som att det var skitlängesen jag körde onsdagszumba. Ska bli så gött. Min reservplats till morgondagens träning har även den blivit ordinareplats så nu slipper jag tänka på det. GÖTT MOS!!!

För övrigt har jag planer på att göra en lite crazy grej. Inget bestämt ännu men jag tror det blir så, jag vill. Jobbarkompisen ska med också, vi e ju lite smått störda vi två. Fan vilken garvis vi fick idag på lunchen. Jag garvade så tårarna rann och ganska snart fick jag med mej henne också. Hon är aldrig sen, haha!! Så vad garvade vi åt då. Ärligt talat så vet jag faktiskt inte och till slut kom jag på att det var rätt korkat att garva åt och då garvade vi ännu mer. Till slut gick det inte att hejda. Men det är väl så livet ska vara, fullt av härliga garv.

Nä sötisar, nu måste jag rusa. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0