Dessa små...

 

Efter ytterligare ett grymt zumbapass så sitter jag här och tittar på min underbart fina dotter som ligger och yrar på soffan. Då och då hostar hon till lite torrt. Lilla fina gumselumsan. Det gör ont i hjärtat när hon inte mår riktigt bra. Vi har bara hållit oss hemma idag, förutom en stund då vi var i apoteket och affären en snabbis. Sen hämtade vi Lillans kusin på dagis då det hade kört ihop sej lite för ordinarie hämtare. Lillan satt kvar i bilen medans jag gick in och när vi kom tillbaka så hade hon somnat. Going!!
Väl hemma gjorde jag pannkakor till barnen och mej. Hallegooo, så söt och go hon är den lilla Solen och åt duktigt gjorde hon också med sin lilla gaffel, Pluttenutt. Leah var mest trött och orkade såklart inte leka jättemycket, men Solen klarade sej bra ändå. Hon hade ju moster såklart.


Kommentarer
Postat av: Helena

nu ser jag headern!!!! (i firefox)

2011-02-10 @ 22:30:03
URL: http://maiilan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0