Alla hjärtans dag!

Kärlekens dag är väl ingenting vi någonsin har firat direkt. Jag tycker det är ganska tråkigt egentligen, men sambon är väl inte den mest romantiska och det är väl inte jag heller för den delen. Mer än honom i alla fall.

Så idag fick jag för mej att jag skulle baka en liten kaka, inget avancerat alls. Kladdkaka fick de bli. Lillan tyckte det var jätteroligt att vi skulle göra en liten överaskning till pappa och hon fick göra ett kort. När prinsen väl kom hem så hade lillan somnat på soffan, återigen med feber (suck, imon blir det vårdcentralen det första vi gör).
Så vi åt en lugn middag medans lillan fick vila sej lite. När hon vaknade till sen så satte hon sej upp, "Pappa, Jag har nått till dej!". Hon var så nöjd över sitt fina alla hjärtans dag-kort och pappa blev hur glad som helst.

Sen var det dags för kakan, oh så god den var. Riktigt mysigt hade vi och jag hade tänt ljus och vi hade mysmusik i bakgrunden. Supermysigt, dock ville inte lillan äta så mycket då hon tyvärr tycker att ALLT smakar äckligt, Stackars liten. Femte dagen med feber nu, vad är detta? Hoppas vi får svar på det imorgon.

God Natt!!

Bakar kladdkakaPappa och liten

Alla hjärtans dag-kortAlla hjärtans dag-kortEtt hjärta för pappa, ett för mamma och ett för lillan

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag undrar vadå folk tycker om aktiva listan på blogg.se, jag har skrivit ett inlägg vad jag tycker, lust att ge din åsikt? :)

http://robinhoods.se/2011/february/aktiva-listan.html#comment

2011-02-15 @ 11:22:07
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0