Vitt, svart & silver

Sådär ja, då var årets gran klädd. Svart och silver är det som gäller.
Känns ju väldigt annorlunda med en vit gran måste jag säga, men det är allt lite myspys det också.

Så medans sambon roade lillasyster så hängde jag och stora tjejen upp pyntet i granen och trallade med i jullåtarna, knaprandes på pepparkakor, icke hemmagjorda dock men goda ändå. Så julmysigt har det minsann varit här ikväll.


Tidigare på dagen var jag på bvc med minstingen. 4930 gram vägde hon nu min lilla godbit och hela 56 cm lång. Ojojoj, det går verkligen undan må jag säga. 
Efter bvc var jag på fika hemma hos en av tjejerna i mammagänget. Väldigt trevligt som vanligt att sitta å skitsnacka med dom. Helt otroligt vilket härligt gäng vi är.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0