Vi och många andra

Igår bar det av mot sydligare delar av landet. Jag, syrran och lillasyster E tog bilen till Gekås Ullared. Här skulle shoppas julklappar. Ullared är ju bästa stället för julklappsinköp till kidsen.
E var så duktig hela dagen och det gick utmärkt att shoppa, dra kundvagn, amma och prata i telefon samtidigt (sambon ringde lite olägligt där en gång). Jag fattar ju varför det är tjejer som är mammor och inte killar. Haha!!

Efter 12 rätt så korta timmar så var vi i alla fall tillbaka på hemmaplan igen, riktigt skönt.

Hittade en del fint till mej också faktiskt. Då vi sagt i år att vi bara ska köpa klappar till barnen så fick jag ju köpa lite klappar till mej själv. Tycker jag förtjänar det faktiskt.  

Spetströja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0