Torsdag

Tjing tjing!!

Gud va veckorna går fort, imorgon är det ju redan fredag IGEN...Så kan det gå, jag vill ju liksom helst bara stanna tiden ett slag så mina barn aldrig växer upp. Om man ändå kunde det.

Idag har det inte hänt så jättemycket. Jag tog bilen å stack till Jollyroom för att inhandla den där sablans åkpåsen och fick den underbart trevliga tjejej att hämta ut 3st från lagret som jag kunde välja mellan. Till slut hittade jag den jag ville ha så nu är det kirrat. Haha!!
Köpte även mjölkuppsamlare vilket visade sej vara "the shit". Helt grymt ju och sweet lord va mjölk det kommer ur den booben som det inte ens äts ifrån. Det trodde jag inte.

Syrran och Solei kom hit på lite fika och bebismys efter dagis. Ojojoj, Solei gillade inte att dela sin mamma med den nya lilla kusinen. Inte kul alls!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0