Julbord och shopping på Ikea

Visst visst, redan tidigare i veckan så planerade vi att vi skulle gå på Ikea och äta deras julbord. Mormor skulle bjuda och det var jag, mamma, mormor och lillasyster E som var iväg.

Himla smaskigt var det i alla fall, men jag föredrar nog faktiskt Mannerströms Julbord som var förra året. Dock fanns där en ost och baconkorv som var himla god. Mums!!

När vi hade ätit klart så tog vi oss såklart ett varv på bottenplan. Jag skulle väl inte köpa nått egentligen, men hittade ett par trevliga kuddar till soffan som jag köpte, även en skötbädd att ha på bänken i tvättstugan har saknats så det fick det också bli. En annan grej som jag köpte som är himla smart är timers, såna man sätter i uttaget och kopplar lampor å sånt till. Så nu går adventsstjärnan och staken i köket på timer. Gud så praktiskt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0