Ett måste!!

Då var man ensam hemma med bara mini nu då. Sambon och Lillan är iväg och köper gran. Det skulle ju egentligen inte blivit någon gran i år men uuuusch hemska tanke. Stackars barn och mamma ska ju inte behöva fira jul utan julgran. Nä, det är ett måste ha jag ju insett. Jag fattar inte vem jag försöker lura. 

När jag inte sitter men en sovande bebis på bröstet så försöker jag faktiskt göra iordning och tvätta soffan som ska säljas. Undrar hur lätt det kan bli att sälja en soffa?!! Någon stackare kanske vill ha den i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Det känns som att man mesta av tiden sitter i soffan med bebisen på bröstet =) Mysigt!

2011-12-17 @ 16:42:28
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0