Året som gått!

Minsann, 2011 blev då ett bra mycket bättre år än 2010. Det visste vi inte när vi ringde in det nya året idag för ett år sedan.

Så vad har då hänt? Efter att ha startat lite halvtufft så gick det bara efter någon månad rätt upp på lyckobarometern, när vi fick veta att vi hade bulle på bakning. Lillan skulle bli storasyster som hon tjatat om så länge och att se den lyckan i hennes ögon när vi berättade kan jag leva på länge.


Jag, mamma, syrran och mormor var på Hagabadet och hade det allmänt gott med massage å bad å lunch. Hur mysigt som helst.


Jag blev med smartphone.
Sony ericsson xperia arc

Jag, syrran och pappi flög ballong, huuuur coolt som helst.


Sen så var vi ju i italien jag, Lillan och pappa å så mini i magen då förstås fast det visste ju ingen vid det laget. Lillans första utlandssemester and she loved it. Men vi höll ju på att inte komma iväg nästan tack vare det där förbannade askmolnet. Som jag sov dåligt den natten. :)


Vart lite förälskad i ugglor och det sitter ju i än.


Jag köpte mej en cykel, min första på typ 17år eller nått.
Damcykel 

Lillan blev lite extra stor när hon fyllde en hel hand. ♥
Födelsedagsbarnet

Sambon byggde en altan till mej :D


Lillan lärde sej att åka inlines.


Var på ett par tjockisfikor.
Tjejkväll

Gjorde iordning i tvättstugan äntligen.


Efter ett års väntan så var det äntligen dags för Breaking Dawn att ha biopremiär. Var inte på premiären dock, men fick allt sett filmen innan bebisen kikade ut.


Familjen blev komplett och dotter nummer 2 föddes. En alldeles underbar liten guldklimp. ♥
Lillasyster

Köpte nya soffan, verkligen på tiden.


Resten har ni väl koll på. Ett helt klart godkänt år. Hoppas 2012 har mycket spännande att ge. Det kommer att bli ett händelserikt år med vår lilla bebis som kommer att gå igenom en enorm utveckling från bebis till barn.


Ikväll ringer vi in det nya året tillsammans med syrran och hennes familj. Där blir det god mat och annat gott. 

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

jaaa, starlight filter kallas det :D skulle vara jättekul om du ville ställa en fråga i min lilla "frågestund" HÄR: http://shal.blogg.se/2012/january/a-new-year-a-new-beginning.html#comment

kram !

2012-01-02 @ 16:45:27
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0