Skräckbio!!

Det har minsann varit lite torrt nu ett par dagar på bloggen.
I förrgår så vart det ju jobbdags igen efter 4 härliga veckors semester. Seg som fan om jag ska vara ärlig.
Efter jobbet kom jag hem till en uppgrävs trädgård. Mycket spännande att se vad det blir av detta projekt. Lillan hade tydligen haft kul också då hon grävt upp ett antal "dinosaurieägg" ett par centimeter under vår gräsmatta. Heelt otroligt! Dessa satt hon fint och värpte en stund innan vi brast ut i garv. Tokiga unge, sån fantasi hon har.


Igår vart det kvällsbio med min workerpal Kärran. Oj så roligt vi hade, trots att de var en skräckis kanske jag ska tillägga. Hon satt uppkröpen i sin stol och hängde över mej. Riktigt bra film faktiskt. Julias ögon, hette den visst.

Nu efteråt så körde jag hem henne och skulle för enkelhetens skull släppa henne i rondellen så jag inte skulle behöva irra runt inne på småvägarna. Jag fick ändå ta mej ett extra varv i rondellen, varpå Kärran får syn på mej, ringer upp och undrar vad jag håller på med. Hahaha!!! Att jag inte dog av skratt. Mitt lokalsinne är INTE att leka med ska ni veta. Det är inte heller första gången jag snurrar bort mej i hennes kvarter. Suck!! Till slut tror jag att jag ändå inte hamnade på den väg jag skulle. Men nu är jag hemma igen och i säkert förvar. *Tack gode gud för det!*

Aaamen!

Kittygodis

Kommentarer
Postat av: mamsen

en sån gotteskål vill jag oxå ha

2011-08-03 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0