Nattpladder!!

Hej hej!!

Kikar inom en snabbis innan jag ska gå å stänga mina blå. Asså shit, det är redan fredag. Det är ju inte klokt va fort veckorna går när man tänker efter. Om ca en vecka fyller våran skrutta 5år. Fattar ni??? Hela 5år!!! Det är ju sjukt om nått annat. Jaa och tre månader kvar innan bebis kommer, det ska bli så galet mysigt.

Slänger in en bild på en sliten mej, nyduschad och ska ladda tvättmaskinen. Jag har blivit såå duktig på det där med tvätt om jag får säga det själv. Innan kunde jag vänta alldeles för länge så man hade berg av strumpor och annat trams, men inte nu inte. Nu tvättar jag oftare så jag fyller aldrig ens en tvättkorg. Visst är det bra?! Mycket nödvändigt vetande. Haha!! Nä, nu ska jag putta liv i kärleken så vi kan gå å sussa. Natti på er!!

Jag och magen vecka 27Katten myser med magenKatten myser med magen v.27

Förresten...Är det någon som vet vad som är grejen med katter och gravidmagar??

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tror det är magar i största allmänhet, Elvis brukar ligga vid Manno´s mage oxå :D Puss

2011-08-12 @ 05:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0