Kryckmongo!!

Idag har vi varit lediga lillan och jag. Vi har varit iväg och flängt en del och jag har haft min ena krycka med mej hela tiden. Det får räcka med en annars blir man ju så totalt handikappad. Båda händerna upptagna och kryckor som som pekar åt alla håll så fort man ska göra nått.

Var en sväng på ikea i alla fall. Tror det är 3:e gången på en vecka som jag är där. Var inte ute efter något speciellt förutom sällskapet med min mamma och mormor. Lillan fick roa sej i leklandet Småland under tiden. Köpte i alla fall med mej en toaborste, en trepack duschskrubb-vadenuheter och en orkidé. Skulle inte haft någon blomma först men kom på att det hade vart så fint på Lillans rum. Jepp jepp! Så fick det bli.

Nu tillbringar jag nog resten av kvällen i soffan med fötterna i högläge, för tillfället tittandes på "Intensiven: För tidigt födda", oooj sicka små söta bebisar. Det gör ju inte att jag längtar mindre direkt. Men ett par veckor till får lill* knoddas allt stanna i maggen.


Förresten så satt jag och jämförde magen nu och i förra graviditeten. Jag tror faktiskt att jag vara större när jag väntade Lillan.

Gravidmage vecka 30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0