Kärringfika!

Idag efter jobbet så åkte jag raka vägen till Villa bel parc i slottskogen. Där väntade 6 andra goa tjockisar som redan var mätta på fika. Så det var bara att slå sej ner och skitsnacka. Det finns nog inga som är så bra på att skitsnacka som ett gäng gravida tjejer vid samma bord.

Tidigare på dagen så har jag gått och haft så jäkla ont i höften. (Ja nu kommer lite sånt där personligt gnäll) Fy faan!! Att man kan ha så ont, det e bannemej helt sjukt. Nä, det har vart riktigt synd om mej faktiskt. Fick en akut tid till sjukgymnasten som bände och böjde och klämde och hade sej. Han gav mej ett par kryckor så jag i alla fall vågar förflytta mej. Skönt!! Förhoppningsvis så känns det lite bättre imorgon så jag kan jobba, annars så blir det vila ett par dagar.


Nu ska jag krypa till kojs med min fina prins och klappa på bebis när h*n sätter igång och röjer runt. Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0