Fint bäddset till bebisen!

Ng baby påslakanset björkenJag har länge gått och trånat efter detta fina påslakan till spjälsängen, men tyckt att det vart för dyrt.
Har ingen lust att lägga över 400 riksdaler på sängkläder till bebbo när jag inte ens gör det till mej själv. Meeen så idag råkade jag slinka in på Barnens Hus på 421, där dom hade total utförsäljning pga flytt. Där hade dom ett visningsex kvar som jag fick köpa. Jag fick till och med 40% för att det var just visningsexemplar. Åh, så glad jag blev.









Kommentarer
Postat av: Hollys mamma- och Gravid med Nr2

Vilket flyt, jättefint påslakansett:)

2011-09-04 @ 20:27:03
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0