En hel hand!

Det finns en underbar liten människa som äger en stooor del av mitt hjärta. Idag var det 5 år sedan denna lilla söta tjej kom till världen. 5 år!!! Det är helt sjukt va fort tiden går.
Lite sentimental blir man ju varje gång, särskilt när jag återigen berättade för henne i morse hur det gick till dagen idag för 5 år sedan när vår lilla prinsessa för första gången såg dagens ljus. Vilken underbar känsla. Jag minns precis hur det kändes när jag fick upp denna otroligt söta, varma lilla varelse på mitt bröst. Det var KÄRLEK vid första ögonkastet. Stort!!

Mamma älskar dej min lilla 5-åring, Grattis på födelsedagen!

"Jag fyller en hel hand!!"


Kommentarer
Postat av: kärstin

Så fina ni är! Kramar / Kärstin

2011-08-21 @ 03:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0