Vart är min ork?

Jag känner att jag är inne i en trött period i mitt liv. Har ingen energi till att göra nånting vettigt över huvud taget. Knappt så jag orkar ta hand om tvätten fastän jag måste. Jag förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen? Det finns ingen tid för bloggen känns det som, alltid nått som kommer imellan. Trist! Jag gillar ju min blogg och jag vet att några av er där ute gör det också. Jag vet ju även hur förbannad jag kommer bli på mej själv när jag vid den här tiden nästa år kikar in på bloggen och bläddrar tillbaka för att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan, så kommer det inte finnas något att läsa. Fy fan!

Nä, jag behöver ta mej i kragen helt enkelt. Shape up!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0