Tudilooo!!!!

Har nu slått mej ner i soffan för en stund. Jag och familjen har nyss ätit kvällsmat i form av Hallon/Mango-Snoobie (snoobie=smoothie på lillans språk) och nybakta scones till det. Harrejösses va gött!!! Ska nog köpa hem grahamsmjöl och testa den varianten också, har hittills bara bakat med vanligt mjöl. Lite trökigt så men ändå väldigt gott.
F är för stunden uppe och nattar lillfis så jag får en liten stund för mej själv. Det är f*n värdefullt att kunna få lite tid att bara sitta ner i lugnan ro.

Om en liten strax blir det såklart till att kika på "En unge i minuten". Oj, va det är mysigt det programmet. Sitter och tjuter stora tårar varje vecka. Minns min egen förlossning som om det vore igår. När vi inte bara fick se vår lilla älskling för första gången, utan även få snusa på henne och känna hennes mjuka kropp för första gången, för att inte glömma det svarta, tjocka, långa håret. Jag kommer nog alltid att bli lite glansig i ögonen när jag tänker tillbaka på den stunden. Mys!!


Jösses, nu snurrade jag allt iväg mej själv här. Ha en härlig kväll nu ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0